21 oktober 2016

Vakantie en bijtring

We hebben de afgelopen week genoten van een korte vakantie in het zuiden van Portugal.
Het was heerlijk om er even uit te zijn na een hele zomer thuis.
De kust van de Algarve is prachtig en we hebben hem van alle kanten bekeken ...




...vanaf land, vanaf zee en vanuit de lucht.

Ik had een klein haakwerkje meegenomen en begon daarmee in het zonnetje op het balkon van ons appartement.



Inmiddels is het klaar: Een bijtring met konijnenoren.
Het originele patroon komt van Trolleungen.
Er staat een duidelijke Nederlandse vertaling op de website van Ilse Kleijer.

Weer zo'n leuk cadeautje, dat ik kan maken van restjes katoen.
De bijtring staat te koop op mijn verkooppagina bij de kraamcadeautjes.

Na de vakantie heb ik mijn naaimachine weer op tafel gezet. 
Het eerste setje Barbiekleertjes is al klaar. Ik zal het snel laten zien.

Groetjes, Alyt

1 opmerking:

Nappi Poppenkleertjes zei

Wat heerlijk, zo'n vakantie. Ik ben gewoon een beetje jaloers...hihi.
Schattige bijtring heb je gemaakt.
Groetjes, Jannie