30 oktober 2016

NU TE KOOP

Vorige week ben ik lekker bezig geweest met de Barbiekleertjes.
Er ontstonden drie nieuwe setjes, die ik net te koop heb gezet.


Ik ben aan het fantaseren geweest met kleertjes die er nog lagen (een coltrui) of die al geknipt waren (rokken).
Leuk werk!






















 (Bah, wat was het licht gisteren slecht voor fotograferen. Zelfs op mijn vaste plek lukte het niet echt.)



Dit rokje naaide ik ook nog, maar daarbij had ik nog geen ideeën voor een setje.
Het staat eerst los te koop.

Mijn verkooppagina is weer bijgewerkt.
Ik heb de laatste weken ook nog het een en ander verkocht, dus hij is aardig leeg geworden.
Ik hou jullie op de hoogte als er de komende tijd wat bij komt.

Groetjes, Alyt

2 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Stevig doorgewerkt, Alyt. Daar zijn vast liefhebbers voor.
Bij het roze rokje lijkt mij een wit bloesje heel mooi....
Groetjes, Jannie

Unknown zei

Oooooo..... Je moest eens weten wat hier voor mn neus ligt...
Tot zaterdag!
Grijnzzzz....Gr H@