23 september 2014

Verkooppagina

TADAAAH!!
Hierbij de introductie van mijn eigen verkooppagina.
Een tweede pagina op mijn website waar alle Barbiekleertjes die ik op dit moment op voorraad heb te koop staan.

In mei introduceerde ik een extra verkooppagina van CreAlyt bij Poppenkleertjes.nl
Deze kwam naast Marktplaats waar ik tot dan toe mijn kleertjes te koop zette.
Maar die tweede verkooppagina zinde me niet.
Niet de samenwerking met de mensen achter Poppenkleertjes.nl.
Die was prima.
Niet de presentatie van mijn kleertjes.
Het is een prachtige website.
Ik had vooral veel moeite met de bijkomende kosten over de prijs van de kleertjes en de verzendkosten heen.
IDeal en BTW maakten de prijs van de kleertjes voor mijn gevoel erg hoog en het verschil met de verkoop via mijzelf te groot.
In de loop van de maanden liep ik ook aan tegen het ongemak van het hebben van twee verkooppunten.
Door ervaring leer je.
Dit was het niet.
Dus mijn verkooppagina op Poppenkleertjes.nl bestaat vanaf nu niet meer.
Wel houden we onderling contact met linken naar elkaars websites.
Ik vind het initiatief van Poppenkleertjes.nl nog steeds heel leuk.

Het aangaan van de deal met Poppenkleertjes.nl zette mij wel aan het denken ...
... over een verkooppagina op mijn eigen website.
Zou het onderhouden van die pagina echt zoveel meer werk zijn dan het plaatsen en verlengen van advertenties op Marktplaats?
Het werd een uitdaging om te bedenken hoe ik het zo efficiënt mogelijk zou kunnen doen.
Kortom ...
... kriebels om met mijn website bezig te gaan en daar een verkooppagina bij de maken.

En dat is gelukt!
De eerste pagina op mijn website is (nog steeds) een pagina met foto's van kleertjes die ik al eens gemaakt heb.
Een selectie, niet alles. Om te laten zien wat ik allemaal kan maken
De tweede pagina is de verkooppagina.
Hier staat alles te koop wat ik op voorraad heb.
Ook de losse kleertjes!
Dat laatste vind ik veel leuker dan dat ze in een doos liggen te wachten tot ze onderdeel van een setje worden.
Én ik ben van plan om ook een tabblad te maken met tweedehands poppen die ik te koop heb.

Alle verkoop op één punt dus.
Ook mijn Marktplaats pagina is op dit moment leeg.
Daar zal ik zo nu en dan eens een advertentie plaatsen om wat meer mensen te bereiken.
Maar ik zet er niet meer alle setjes te koop.

Om dit bericht af te sluiten:


Met deze drie rokjes maakte ik afgelopen week setjes.

Ze staan te koop op:
MIJN EIGEN VERKOOPPAGINA!

Groetjes, Alyt

4 opmerkingen:

marmarel zei

Het ziet er mooi en verzorgd uit, knap gedaan!
Groetjes, Marijke

Unknown zei

Hoera voor Alyt!
Superdesuper!
Heel veel succes.
Lekker shoppen op jouw pagina naar de leukste kleertjes!
Mooi gedaan!
Gr H@

Jora zei

Gefeliciteerd met deze nieuwe stap in je CreAlyt-carriëre. Een logische stap, denk ik zo? Want je overwoog dit toch al langer?
Je nieuwe pagina's zien er super uit! Gr. Joke

Unknown zei

Goed dat je nu een beter overzicht hebt. Veel succes !!!!
grtjs
daniëlle