15 juni 2014

Hop on Hobby

De buurt kan al zien dat ik meedoe.
Het is tijd voor wat promotie op mijn weblog.


Zondag 22 juni
doe ik mee aan een evenement in Apeldoorn
Hop on Hobby
 

Voor Hop on Hobby is door de organisatoren een (fiets)route uitgezet langs hobbyisten.
Die geven van 11.00 tot 16.00 uur belangstellenden de gelegenheid met hun hobby kennis te maken.
Op de website van Hop on Hobby kun je zien welke hobbyisten meedoen.
En ik ben daar dus één van.
Met mijn handgemaakte Barbiekleertjes.

Dus
woon je in Apeldoorn of omgeving 
houdt je (klein)dochter van Barbiepoppen en kleertjes daarvoor
of
lees je deze weblog en wil je mijn kleertjes wel eens in het echt zien
of
ben je nieuwsgierig naar patronen of wol en stofjes die ik gebruik
of
vind je het gewoon leuk om mijn hobby eens te bekijken.

22 juni van 11.00 tot 16.00 is het mogelijk hier een kijkje te nemen.
Kopen van kleertjes en tweedehands poppen is mogelijk.

Groetjes, Alyt

5 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Oh wat heb ik spijt dat je zo ver weg woont anders had ik echt wel willen langskomen om te kijken hoor! Want dit intrigeert en interesseert me wat jij met de barbies doet :-)
Grtjes, rita.

Made by Lein zei

Wat leuk!! Heel misschien kom ik wel even buurten!

Hannie zei

Gaaf!! Er ligt hier alweer een mandje vol klaar....
Gr H@

Unknown zei

't Is te ver. Anders kwam ik zeker eens langs. Veel succes !!!
Grtjs
Daniëlle

Hilde haakt zei

Ik zag gisteren ergens een reclamefolder. Leuk idee zo'n route. Ik ben zelf a.s. zondag niet in de buurt, want ik ga een haakworkshop in Schoonhoven doen.
Veel plezier!