14 februari 2013

OPROEPJE

Even een kort berichtje met een oproep.

Ik heb vorig jaar (in de winter van 2011/2012) bij de Zeeman Fluffy boagaren gekocht
 in de kleuren felroze en spierwit.
Ik heb er veel van gemaakt en het is op.
Heel jammer, want de kleertjes die ik ervan gemaakt heb zijn zo leuk.

Vandaar deze oproep:


Wie heeft er nog (restjes van) dit garen in de kast liggen
 en doet er niets meer mee?
Ik wil het graag overnemen!

(Het witte garen is het garen van vorig jaar. Spierwit! Afgelopen winter was er ook wit boagaren te koop bij de Zeeman in ons winkelcentrum, maar dat was niet helemaal spierwit.)


 Deze balletjurk is bijvoorbeeld zo mooi en zou ik graag nog veel vaker maken in deze roze kleur.

Groetjes, Alyt

Ik heb nu genoeg!
Bedankt! 
 

2 opmerkingen:

Hannie zei

Ik heb een tas met leuke fluff voor je! Waaronder dat witte van vorig jaar. Daar heb ik toen die poppenkerstkleren van gebreid. Je mag het allemaal hebben! Voor een kop koffie bij mij! Groetjes van Hannie

Tineke zei

Bij de zeeman in hardenberg ligt nog wat spierwit. Wel zonder etiket, dus zal wel ouder zijn.