23 juni 2011

Update website


Ik ben de afgelopen week bezig geweest met een update van mijn website.
Sinds ik begonnen ben met CreAlyt krijgt mijn winkeltje steeds meer vorm.




De kleertjes, die ik op voorraad heb, staan te koop op Marktplaats.
De ervaring leert, nu ik een aantal jaren bezig ben, dat ik weinig tijd heb om een voorraadje kleertjes op te bouwen.
Dus is op Marktplaats niet alles te zien wat ik kan. Daarvoor is mijn website.
Met de update heb ik het aantal foto's op mijn website uitgebreid. Alle kleertjes, die ik al eens gemaakt heb en die ik nog eens kan maken, staan er nu op. In de beschrijvingen bij de foto's heb ik vermeld wat er mogelijk is qua stof en kleur.
Ook heb ik nu de prijzen vermeld. Ik heb zo langzamerhand voor elk kledingstukje wel een vaste prijs en denk dat mensen het prettig zullen vinden deze bij de kleertjes te zien.

Een volgende stap zou kunnen zijn dat ik de kleertjes, die te koop zijn, ook op mijn website zet.  Pas als ik veel voorraad krijg (en dus ergens zeeën van tijd vind voor het maken van de kleertjes) ga ik daar eens over nadenken. Ik merk dat veel van mijn klanten mij via Marktplaats vinden en dat wil ik graag zo houden.

Natuurlijk bereik ik ook veel mensen via deze weblog. Ik ben in januari begonnen en heb al veel lezers gehad. Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om over deze hobby te schrijven. Ik geniet van de reacties en wanneer ik zie dat iemand aan de andere kant van de wereld mijn weblog heeft bekeken, denk ik: Wauw!

Ik ga met plezier verder en hoop dat jullie me blijven volgen!

Groetjes, Alyt

1 opmerking:

Joke zei

Je bent hard aan het werk geweest op je website; mooi overzichtelijk zo!
Dat setje van je vorige logje vond ik trouwens een schatje.... lief stofje... kan me goed voorstellen dat je dat niet kon laten liggen. Ook geslaagd voor zwarte stof voor de galajurk?

groet, Joke